arez0oha

arez0oha

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1




کاش ...

 

 کاش بر ساحل رودی خاموش

عطر مرموز گیاهی بودم
 
چون بر آنجا گذرت می افتاد
 
به سراپای تو لب می سودم
 
کاش چون نای شبان می خواندم
 
به نوای دل دیوانه ی تو
 
خفته بر موج و امواج نسیم
 
می گذشتم ز در خانه ی تو
 
کاش چون پرتو خورشید بهار
 
سحر از پنجره می تابیدم
 
از پس پرده ی لرزان حریر
 
رنگ چشمان تو را می دیدم
 
کاش در بزم فرو رفته ی تو
 
خنده ی جام شرابی بودم
 
کاش در نیمه شبی دردآلود
 
سستی و مستی و خوابی بودم
 
کاش چون آیینه روشن می شد
 
دلم از نقش تو و خنده ی تو
 
صیحگاهان به تنم می لغزید
 
گرمی دست نوازنده ی تو
 
کاش چون برگ خزان رقص مرا
 
نیمی شب ماه تماشا می کرد
 
در دل باغچه ی خانه ی تو
 
شور من ولوله برپا می کرد
 
کاش چون یاد دل انگیز زنی
 
می خزیدم به دلت پر تشویش
 
ناگهان چشم تو را می دیدم
 
خیره بر جلوه ی زیبایی خویش
 
کاش در بستر تنهایی تو
 
پیکرم شمع گنه می افروخت
 
ریشه ی مهر تو و حسرت من
 
زین گنه کاری شیرین می سوخت
 
کاش از شاخه ی سرسبز حیات
 
گل اندوه مرا می چیدی
 
کاش در شعر من ای مایه ی عمر
 
شعله ی راز مرا می دیدی ...

 



نظرات شما عزیزان:

پامیدا
ساعت17:24---27 آذر 1389
خیلی نازه وبلاگت

1raper
ساعت16:52---26 آذر 1389
خیلی وبلاگت زیباست...
عضو نمیگیری آبجی...
چه آهنگه باحالی...
خوشمان آمد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hasti تاريخ: 26 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام بچه ها من هستیم این وبلاگم یه جورایی دل نوشته های لحظه های تنهاییمه . امیدوارم خوشتون بیادو بهش سر بزنین راستی نظر یادتون نره ممنون

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to arez0oha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com